Khamis, 4 Mac 2010

GEDIK BETOL AYAT...HEHEHE

Share
Hai,selamat malam semua...:)

Malam ni aku tak tahu nak post apa sebab kepala aku memang pening sampai nak pikir apa-apa pun tak boleh tapi log-in fb serta blogger.com ingat pula...hehehe

Jadinya aku cuba buat entry dalam bahasa baku bukan apa cuma nak tengok menjengkelkan ke tidak post aku kali ni...hehehe

Aku baru layan blog melz tentang seorang mat saleh ni yang layan blog dia guna google translate so kesimpulannya kalau kita guna ayat pasar mungkin pembaca dari luar susah untuk menerima ayat canggih ini kan....hehehe

Tapi sehingga perenggan keempat ini aku terasa sungguh letih kerana penulisan skema ini memang kurang mesra untuk aku jadinya aku rasa penulisan jenis ini tidak akan bertahan didalam blog aku so untuk para pembaca aku yang kurang faham I'M SORRY ya...:)

notakaki:aku menaip ayat skema ini menggunakan kaki bukan tangan ya....hehehe

6 ulasan:

  1. hahaha , mula2..
    lama nnt kau biase la..
    hahahak

    BalasPadam
  2. pening tu ada uwek uwek jugak tak? ehehhee

    ok marilah kita menggunakan bahasa ibunda dengan betul dan tepat...

    dik, akak ada bagi award dan tag kat adik tu..

    BalasPadam
  3. sye kurang paham la pasal tag2 nie,bleh terangkan?....:)

    BalasPadam