Selasa, 20 Julai 2010

HARI MALANG

Share
Selamat malam semua.........


Aku rasa hari ni adalah hari yang paling teruk dalam hidup aku,bermacam masalah yang datang menimpa tanpa diduga,mujur aku boleh menangkis satu demi satu..........


Dalam hati kata sabau jelah,kalau diikutkan rasa macam nak terjun bangunan je tapi alhamdulillah aku masih waras dan punya akal yang boleh diharap........


Setiap kali masalah datang,aku akan tetapkan 'kalau aku susah,ada lagi yang lebih susah dari aku' so aku tak lah rasa cam down sangat kan.....

Seperti kalau aku rasa nak marah sangat,cara aku kontrol marah adalah dengan tarik dan lepaskan nafas secara mendalam walaupon risikonya boleh mengakibatkan nyawa hidupan2 disekeliling terancam....

 Nak buat cam mana,dah nama kehidupan kan,walaupon sekolah pondok aku tak habis graduate,ni kira aku sambung terus ke degree kehidupan realiti lah,kesilapan menjadi guru disiplin aku....

Harap2 hari esok adalah permulaan hari yang baik untuk aku........


notakaki:apsal skema je penulisan aku ni,ah lantak arr janji orang ada yang nak baca......:)

14 ulasan:

  1. huhu.. sama lah. semalam jari luka. harinie kuku kaki patah. esok ape pulak nak datang ni.....

    BalasPadam
  2. saye bace saye saye (angkat tangan) huhuhu

    life is like that

    kalau takdek masalah mcm tak kene pulak hidup kang :P

    be strong !

    BalasPadam
  3. salam epul

    hari ni aku pn malang jugk...

    BalasPadam
  4. setiap yg berlaku ade hikmahnya.moga hari ini lebih baik dari semalam. :D

    BalasPadam
  5. tabahkan hati beb..erkkk?
    hari ni insyaallah hari yg lebh baek dari semalam..:)

    BalasPadam
  6. relax bro, hdp memang ada pasang surutnya :) sabo je la

    BalasPadam
  7. sepul sasimi, hang lesbo ke? jgn lembik ok? :P

    BalasPadam
  8. ku memang skema
    fullstop


    gyahahahah~

    BalasPadam
  9. sabar bro..hari ni -ve, esok +ve..sapa tao kan?

    BalasPadam
  10. hohohoho. esok adalah hari xbesh bg shaye sbb akan berangkat ke kl!!! huwaaaaaaa

    BalasPadam
  11. smoga esok lebey baek dr hari ni ;)

    BalasPadam