Ahad, 31 Oktober 2010

PAGI YANG MABUK

Share
Yo wassup eberibodi.....:D

Hye, kabare semua,hari ni aku memang tak berapa sehat sangat.Bangun pagi tadi pun dah macam nak tido balik je.Yelah demam yang menggila menyerang tapi nasib baik semalam aku dah makan hapir semua jenis obat yang berada di malaysia ni so lega sikit badan...huhuhu

Nak dijadikan cerita demam aku ni bermula di suatu pagi sabtu yakni masa aku nak bangun subuh tu memang aku rasa pernafasan hidong aku memang tak berapa lancar.Pedih semacam je tapi aku gagahkan jugak kaki,badan dan hidong untuk bangun untuk ke tempat kerja,hoyeahh caiyok2.*tetiba*.....:D

Dan nak dijadikan cerita lagi pada pagi ahad tu sakit hidong aku semakin teruk.Dah bermacham-masham obat yang aku makan.Pagi obat batuk,tengah hari obat demam,petang obat sakit sendi-sendi,malam tongkat ali*hehehe* tapi masih tak baik-baik so aku tawakal jelah,kalau dah nak datang penyakit kita memang tak buleh elak kan...

Biasalah kalau dah sakit ni terma-terma seperti makan tak lena,minum tak kenyang,tido tak basah dah termaktub dalam hukum-hakam penyakit ni tapi yang aku pelik larat pulak aku nak beronline,korang pelik tak???

Dan nak dijadikan cerita,alhamdulillah pagi tadi walaupon masih ada saki-baki kesakitan yang tertinggal,aku gagahkan jua kaki untuk melangkah bangun dari syurga dunia yakni tilam vono aku tu untuk kerja olalalala,yelah dah matlamat nak kompol duit sendiri takmo mak bapak tolong bab2 duit nak kawin ni kan...hehehe

Yang pasti aku berterima kasiha pada sesiapa yang diluar sana yang sudi mendoakan kesihatan aku,terharu mak tau nyah...huhuhu


notakaki:kaki aku tak pandai tulis nota so camner tu?


10 ulasan:

  1. berapa bulan dah ni mabuk2 je??hahahaha.. ;p

    BalasPadam
  2. abg:huhuhu...

    rossa:baru 3 hari..hehe

    BalasPadam
  3. ader rasa nak makan asam2 x?
    wakakakkakaka ... tahniah nyah!!!

    BalasPadam
  4. nota kaki: basuh kaki sebelum tidur..

    amacam? kena dgn cerita tak?

    BalasPadam
  5. kesimpulanya, hari minggu ko sgt teruk dek kerana demam,,, huhuhu...

    contoh nota kaki yang sesuai tuk ko..
    "aku tak mandi sepanjang hRI MINGGU COZ DEMAM"

    BalasPadam
  6. asyik demam je ko nie..
    ish ish...

    BalasPadam