Ahad, 27 Mac 2011

RASA-RASA DIA INGAT TAK DEKAT AKU?

Share
Assalamualaikum...:)

Tadi terbaca satu tweet yang tulis satu ayat yang berbunyi begini 'Bila masa sesuai untuk anda bagitahu perasaan anda pada sidia?Bila masih tiada lelaki lain yang buat begitu'. Dia tulis BI so aku  rasa macam tu kot terjemahannya,yela aku bukan pandai sangat BI nih.hehehe

Dan aku rasa memang betol pon apa yang dia tulis,yela kalau aku tak cakap sekarang dan tetiba ada lelaki lain yang cakap pastu dia tersangkut dengan lelaki tu tak ke melepas aku.Tapi takkan dia boleh camtu je kan nak tersangkut dengan orang lain,lain la aku yang hari2 dok ngayat dia.kikikiki

Tapi kan bila time2 camni tetiba aku boleh teringat dekat awek yg pernah aku suka2 declare awek aku tanpa dia tahu tapi bila dia dah tahu dia cakap ok je.Yela kalau sesiapa yang dah tahu pasal awek tu sebab aku ada pernah cerita dekat twitter yang aku dengan awek tu berpisah pasal dia pindah dekat tempat lain.Masa tu aku muda lagi tapi kami kawan baik,adik lelaki dia pon teruja je nak kawan dengan aku masa tu...hehehe

Orang kata gaduh tanda sayang,kata2 tu memang boleh dibawa pakai sebab permulaan perkenalan kami gaduh2 tahu.Tetiba lepas tu kami boleh berkawan pastu rapat pastu ehem..... kalau masa tu dah besar maybe aku dah ajak dia kahwin,pastu jaga anak kami sama2,pastu tengok anak membesar sama2,dah ada sulung mesti ada angah pastu ateh pastu de pastu usu,wahh banyak jugak anak ye,pastu tengok dorang pulak kahwin pastu dapat cucu sama2 jaga cucu siap berebut lagi kejap aku nak gendong kejap dia nak gendong sebab aku taknak buat susu biar dia je yang buat.heheheeheh

Tapi masih tiada jodoh lagi kot aku nak jumpa dia,dah puas aku cuba cari dalam twitter atau facebook,atau maybe dia pakai nama lain kot macam nama hanis zalikha,comel je hanis zalikha tukar nama.german kemain...hahahaha

Tapi biarlah,aku masih muda lagi,buat apa nak bercintan2 nih,nak jaga diri sendiri pon tak terjaga *pandang perut*.Tapi apa2 pon lagu ni ada sedikit kaitan dengan kisah aku dan awek silam aku nih cuma ending dia je belom sama.Apa2 pon lagu ni memang sangat buat aku tersentuh,alunan suara dina sangat merdu tahu dengan si zizan ni pulak dok meRAP kacak je tengok...hahaha


Best kan lagu ni?kan dah terbuatkan aku tetiba teringat dekat dia.good job....hahahaha



notakaki:kaki aku sakit balik.adoiyai..

notakakilagi:rasa2nya dia ingat tak dekat aku?hurmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan