Selasa, 26 Januari 2010

ALKISAH TERCIPTANYA BLOG INI....

Share
Halo geng.Sebenarnya aku baru beli pc ni 5bulan yang lepas.Keluarga aku ada jugak yang larang beli pc ni terutama nya mak aku.Macam-macam dia bagi alasan supaya aku berubah hati nak beli pc.Dia kata buang masa la bazir elektrik la buang duit la tapi aku tekad nak beli gak sebijik.Yelah kalau hari-hari gi cc perabihkan duit sampai RM10 hinggit baik aku beli pc sendiri.. btol tak?! .Tapi yang lagi klakonye adeke maklong aku kate aku nak beli sebab nak kira untung jual kuih..ish3

So aku pun berjaye beli pc sendiri.Sebenarnye nak beli laptop sebab senang nak bawak gi mane-mane tapi abang aku pulak kate laptop ni susah nak jage so aku decide untuk beli pc je.
Satu ari tu sambil aku godek(ayat baru ni)pc make terserempaklah dengan iklan yang berbunyi begini JANA WANG DENGAN BLOG.Aku pe lagi dengan perasaan teruja(also teruna hi3)terusla sufr web tu.Tapi lepas aku langgan ebook cara-cara buat blog korang tau ape yang jadi...duit dah bayar tapi ebook tu tak sampai-sampai sampai sekarang tau(banyak tol ayat sampai so mintak-mintak sampai la).Memang suka ambil kesempatan pada yang lemah la orang ni(lemah pasal pc je tau)
Then one day aku terjumpa la laman blogger.com ni.Tu pun hasil kerajinan aku bace blog orang.First time aku buat blog.. sumpah aku tak pandai.Ni kalau orang nampak aku tengah buat blog sebijik cam orang bodo.Kelebek sana kelebek sini sebab aku tak tau sikit pun pasal blog.Tapi lepas lame-lame tu akhirnya aku bolehla pakai.Itu pun yang kali keempat aku buat blog tau..hi3
So tekad aku sKANG ni cuma nak buat blog yang terbaik dan dalam mase yang same boleh jana pendapatan sampingan.INSYAALLAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan