Jumaat, 29 Januari 2010

BOROI LAGI PERUT AKU

Share
kepade sesape yang ade perut yang chomey tapi terlebih kedepan,ha..maksudnye korang kenela workout bak kate orang putih.Tapi kalau rase banyak duit dan semua blanje korang parent yang tanggung ha bolehlah sign in kat mane2 jym atau pusat senaman yang berdewkatan ngan korang(carik sendiri).


Malam ni tetiba je aku nak menulis pasal berat badan sebab terperasan perut aku yang semakinb meningkat saiz ni.Dulu aku adelah cube kuruskan badan dengan memakan sayur2an je tapi ko aku memang tak leh tahan.Yelah aku dok keje kat kedai makan mane bleh tahan beb.molek2 dalam pinggan ade sayur je tetibe plak ade skali ayam 2ketul.Pelik tu hehe...


Dan aku ni bukan la muke yang suke sangat buat senaman pagi,t.hari atau malam waima nak ikut senaman taichi free anty dan ah so kat taman tu pun anggota badan aku tak sanggup.Dieorang bagi alasan letih sangat.Aku ni kan baik so aku kasian la kat dieorang..yelah penat la tu.

So aku rase target aku nak kecik kan skit buah tembikai kat depan aku ni selame 2bulan rase nye perlu diup skit ke 3 atau 4 bulan kot.Aku sebenarnye kagum kat aizat si penyanyi lagu pergi tu(siap tulis takut tak kenal) yang bejaye kuruskan belon die dalam mase 3 bulan je tapi die tu strik makan sayur yang mentah pulak tu and every minit a day make a workout satu badan tapi aku ni workout jugak tapi kat mulut.Yelah asik berkunyah je tak ingat dunie.

Yang mak aku ni pulak pantang die tengok aku makan nasik mesti die ejek punye sebab sebelum tu dah dekat sebulan aku tak cuit nasik tau.Adela mule2 tu nampak perubahan skit tapi adik-beradik aku seme base muke cipan tol la.Adeke dieorang time makan ejek2 aku.Aku dh la tak tahan lagi ni pasal tu la aku join balik geng dieorang,


Tapi apa2 pun aku akn terus berusaha nak kuruskan badan ni...sekian....


notakaki:nasi ape yang kite takleh makan?


jwpn:nasi.......hat. hahaha......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan