Jumaat, 19 Februari 2010

APE KABO TOK PENGHULU...HEHE

Share
Halo..... cam idlan RJ la pulak..hehe.Pejam2 celik2 pejam semula celik balik dah hari jumaat dah.Hari penghulu segale hari.Hari yang umat islam nantikan untuk bersembahyang jumaat bersame2 kan...(korang semayang tak tadi).Walaupon hari nie jumaat tapi aku tetap merase keletehan jua(eh,hari lain pon letih gak).

Hari nie pelanggan yang datang kat kedai aku memang macam tsumawi...eh silap...tsunami.Yelah,kan dieorang balik dari masjid skali so penuh la kedai aku yang sekangkang kura tu sekejap.Tak cukup tangan ngan kaki2 aku gune untuk melayan planggan but alhamdulillah lah kan...hehe

Dengan orang yang sebegitu ramai compom lah aku bleh dapat bonus awal bulan nie :)...yeah bleh beli cuingum...hehe

Ok la aku pon dah penat nie cik ka dah memanggil ajak tido so akhir kate.......Good nite...hehe



notakaki:jumaat kat sini memang best sbb ade pasar malam...yong tau fu wait for me.....hehe

7 ulasan:

  1. ko ade restoran ke ape..

    bes la ramai pelanggan,.

    BalasPadam
  2. epul.. meh jengok belog aku meh..

    BalasPadam
  3. Cikti:bkn restoren tapi gerai makan kecik jew...hehe

    Carl samsudin:ok:)

    BalasPadam
  4. suka sgt2 mkn yong tau foo :D

    BalasPadam
  5. lol , bukak bisnes ke ?
    hoho , sila ajak kitorang semua .
    hahahahak .

    BalasPadam
  6. bisnes gerai makan auss,kalau nak blanje korang bangrap aku..hehe

    BalasPadam