Rabu, 24 Februari 2010

SEDAR DIRI SKIT BLEH?BLEH TAK??...CISSS

Share
Halo.....cisss.Aku memang pantang kalo orang yang tak sedar diri nie masih lagi tak sedar diri walaupon dier tau dier tue tak sedar diri...ahh pening....cisss

Terkejut aku tengok diri sendiri marah tapi memang patut pon aku marah.Dan tak patut ko kate aku tak patut marah sebab aku pantang bab2 camnie...ishhhhh

Dan sama ada dier sedar atau tidak...tapi mungkin dier tak sedar......tu yang aku menyampah tue...so sila sedarkan diri anda....cisss....

Akan hilang lah rase hormat orang kat dier kalau diri tue masih lagi belagak dan tak sedar diri....cisss

Orang selalu kate seseorang tak leh ubah perangai kite melainkan diri sendiri tapi kalau diri sendiri pon tak nak berubah cam ner tue....

Aku kadang2 ade jugak menegur golongan brengset sebegini tapi dieorang pikir budak belom baligh mane la yang sibok beleter nie...cisss lagi

Aku dah give-up pasal nie and lepas nie kalau aku tersua ngan geng camel camni lagi compom aku maki....sekian...ciss


notakaki:entry dibuat dengan perasaan sedar diri ok so senyum skit....:)

6 ulasan:

  1. Kdg2 tahap sabar kita takkan tahan bile jumpe ngan orang sebegini...hmmm

    BalasPadam
  2. sape yg xsedar diri tu ??

    da tukar layout . okla..
    nmpk ceria..hahaha.

    BalasPadam
  3. Orang yg taksedar diri..hehehe

    thanks..hehehe

    BalasPadam
  4. Takde,cume citer owg yg xsedardiri jew...hehehe

    BalasPadam