Sabtu, 27 Februari 2010

JADILAH PLAYBOY YANG BERIMAN

Share
Hye geng.Kadang2 aku pelik dengan perangai lelaki walaupon aku lelaki.Mentang2 muke ensem trus ingat bleh bwat sesuke hati jew kan.Mungkin korang akan pikir aku nie dengki ke ape.Oh tidak..takde terase dengki skit pon dihati dan usus aku nie ok....:)


Cume aku nak share kesan dan akibatnye orang seperti inie.Lagipun aku memang ade ramai kawan yang berspesis camnie termasuk lah abang aku berlagak ensem bawak anak orang kehulu-kehilir tapi pakai duit aku(pinjam)....cheitt


Kesan-kesannye adalah:

1:mungkin korang akan dapat anak awal dari sepatutnye(kalau halal tak kisah lah kan...hehe)


2:mungkin korang akan dapat anak lebih dari sorang(kalau tak kembar awek yang lain pon kembung jugak kot...hehehe)


3:mungkin hidup awek yang tak bersalah tu akan merane sampai bile2(kene pulak awek yang baik2 tapi dapat ke korang terus jahanam...ish3)


4:mungkin lepas nie tong2 sampah akan dipenuhi dengan mayat bayi yang tak berdosa tue(mintak simpang subhanallah....)


5:mungkin hidup korang akan terumbang-ambing dan akan susah nanti(yang nie semestinye....memang)


6:mungkin keluarge korang akan frust menonggeng dengan perangai korang yang macam setan tue(kesian dieorang tau....ish3)


7:mungkin kedua belah keluarge akan bertelagah pasal korang tau(yang nie memang bahaya )


8:mungkin korang akan menyusahkan kawan2 cam aku nie(memang tak patut ditolong nie)


9:mungkin akan mengaibkan maruah keluarge jika orang luar tahu (orang skunk kuat bergosip tau...eh?eh?)


Dan yang terakhir atau mungkin ade lagi tapi aku malas nak pikir so yang nie last dari aku,korang tau tak ape azab yang akan Allah bagi.Kalau kat atas dunia nie pon dah dasyott niekan lagi kan dalam kubur tue.So RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL....hehehe


20 ulasan:

  1. da playboy
    tgok kesan kene kat anak nanti
    kesian kat anak kan

    BalasPadam
  2. dah namanya playboy takde y beriman kot..

    BalasPadam
  3. lansung xstuju ngan adila, haha. bole je.






    http://fitridzulkifli.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Masing2 ade akal dan pikiran adila...:)

    ko memang...:)

    BalasPadam
  5. uish epul kau nie . Ada jgak rupanya playboy beriman :D

    BalasPadam
  6. epul! hahaha. anti-palybaoy! yeayh! btw thanks linkan belog aku. aku always baca belog ko! mari sama-sama jadi bloger berjaya!

    BalasPadam
  7. bagus2..kesedaran itu tandanya ada juga sinar iman di dalam sanubari..

    salam persahabatan:)

    BalasPadam
  8. sgt bnci jantan2 playboy.,.

    musnahkan masarakat aja,.,.

    BalasPadam
  9. kena insaf wahai lelaki...ops pompuan pun....sama2 insaf...kiamat akan tiba bila2....erkkk

    BalasPadam
  10. kesan2 die bhye .
    aku nk jadi sumai mithali jela..
    snang cite..
    hahahak.

    BalasPadam
  11. Untuk berape isteri auss....hahaha

    BalasPadam
  12. ahahaha...cepu question tu..tuk berapa isteri ye...ehehehe...jawab aus jawab...

    BalasPadam
  13. eh lupa...dik anjurkan gathering pantai timur....akak ni dekat dah dgn tmpt adik tu...akak pun asal pahang...

    BalasPadam
  14. Bkn taknak anjur kak tapi sye nie newbie lagi la...hehehe
    maybe akak or blogger yg berpengalaman yg dok pantai timur bleh anjur...:)
    sowy k...:)

    BalasPadam