Isnin, 1 Mac 2010

AKU SAYANG PADAMU...:)

Share
Salam seme....hehehe

Wahh,ari nie dah 1aribulan 3 ropenye.Pejam celik,pejam celik dah masuk bulan ketiga di tahun 2010 kite ye.Makin ari aku rase makin tue pulak..ish kene makan Jamu Mak Dara kalau camnie...aawwww....hehe

Dan ari nie sesuatu yang tak disangka(ecehh cam lagu la pulak) tibe2 tercepok jatuh kat aku.Dah la tu 2keping pulak tue..ish3.....

Korang mesti nak tau kan bende ape tu..elehh korang memang camtue suke jage tepi kain batik orang kan...aku pong same....:)

Takde ape cume bil streamyx aku nie jew yang akan sampai setiap bulan mintak utang line yang aku gune tapi kali nie memang berbaloi-baloi(t.line sape nie eh?) sebab yang datang nie bil tunggakan hampir 2bulan(kantoi).....hehehe

Tapi korang takleh kutuk aku malas bayar ke takde duit nak bayar ke...bukan...bukan salah aku sebenarnye.Bukan salah ibu mengandung,salah bapak yang takleh mengandung....miahahachum

Sebenarnye aku baru pindah kerumah baru so maybe operator tu conpius ke asik layan fb ke sampai alamat umah baru aku pong dier tak cek btol2.....ehemmm

So bulan nie memang aku kene catu la belanjew sebab bil dah melambong ke langit RM509.00 tunai.Sah?...sah..sah...hehe

Tapi nasib baek la streamyx nie baik tak POTONG...POTONG...POTONG..aku punye line...ee sayang streamyx...muah..muah..gatal ko:)

So kalau takde dahan atau aral melintang kat tengah jalan raye insyaallah aku gi bayar ari rabu nie...hehehe


notakaki:kaki sape busuk nie,gi vanish cepat...hahaha

14 ulasan:

  1. mmg bayar dik nanti takde line...hehehe

    BalasPadam
  2. oi , asal byk sgt....
    sampai 500
    hohoho..
    xpe2..
    kami blogger sedia mmbantu
    membantu utk tengok
    hahahak

    BalasPadam
  3. byk nye...akak rm50 je...ehehe ..tu pun abg tlg bayar kan...

    dik jgn makan jamu mak dara...nanti 'sempit'..erk alamak...

    makan jamu pak teruna ye...okeh? ok la tu ..

    BalasPadam
  4. Ade ke jamu pak teruna...:)

    BalasPadam
  5. hahahaha , bengang la tu epul .
    hahahak.

    BalasPadam
  6. mane tak bengang,abis poket aku kontang...:(

    BalasPadam
  7. kau korek duit balik..
    hahahak

    BalasPadam
  8. gn je berukband :)

    vote number 25 here!

    http://meandmylife1376.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. dlu dh gne tapi mmg membosankan...hehehe

    BalasPadam
  10. tp kan,.,

    streamyx mmg d best la,.

    wimax tu,,ckp aje lbih,.slalu wat panas ati.,.

    BalasPadam
  11. cikti:POTONG...POTONG..POTONG..hehehe

    BalasPadam