Ahad, 14 Februari 2010

PERJALANAN YANG PANJANG-MANJANG

Share
Kalau dikira dah seminggu aku tak buat entry kat blogz nie.Tak tau la kenape rase cam letih je semenjak 2menjak 3menjak nie mungkin aku tengok cuaca makin panas kot.Tapi ari nie aku gagahkan tangan ini untuk buat entry gak so tangan bangun skang nanti aku piak baru tau.Ish3......

Hari jumaat lepas aku ade ikut bapak aku pegi rombongan che kiah ke perak menghadiri majlis kawin kak sedare aku.Aku nie bukan suke sangat gi majlis kawin2 nie cume nak jalan jauh tu je kalau tak compom aku tak ikut punye...hehe

So kiteorang berlepas(cam naik k.terbang la pulak)dari kuantan terus ke kl terus ke selangor terus ke perak.Kat situ kiteorang check in kat bukit merah lake town.Yang aku heran nie dalam tv iklan gempak giler tapi bile dah dok kat situ boringnye makaihhh mengalahkan main congkak de.


Kiteorang dok situ semalaman je dan esokkan arinye trus blah ke parit buntar tempat pengantin lelaki(makan bermula yeeaaa)buat majlis.Aku paling suke tengok pemain kompang yang didatangkan khas dari cheras.Cara dieorang main kompang memang tiptop ko dengan pakej tarian singa lagi.....ish3 dasyotttt............hehe

So lepas abis kenduri tu kiteorang pun terus ke pulau pinang.Aku memang excited la sbab p.pinang tu salah satu tempat yang aku nak lawat so impian aku dh tercapai skit...hehe.Mase kat situ aku adelah orang yang terjakun sekali asik tengok kanan tengok kiri yelah nak tengok pemandangan.Kiteorang mase tu pegi B.Feringgi tapi tak lah best sangat sebab tempat die sempit so kiteorang pun blah dari situ dan mase balik tu kiteorang naik feri.Mase tu memang syok ooo dan aku pulak ape lagi terus ambk gambar yang paling mantop skali..hehe

Kiteorang bertolak dari kawasan R&R lebih kurang pukul 12.00 malam dan sampai ke kuantan pukul 7.30 pagi kalau tak silap...hehe

Tapi tempat yang tak sempat aku lawat kl sebab pemandu nak balik kemaman secepat yang mungkin so lepas nie ade mase mesti aku pegi kl punye la.....hehe

notakaki:KL HERE I COME...........KUANG3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan