Isnin, 8 Februari 2010

VALENTINO DAYS

Share
Bile masuk je bulan feb mesti banyak iklan pasal valentine day tak kira lah kat tv ker kat internet ker waima kat laman sosial pon ade gak pasal valentine days ni.

Kadang-kadang kat blogz yang aku usha pun ade gak citer pasal v.days.Bermacam cerita dan kisah aku tengok kat blogz dieorang.Tapi takpela dah blogz dieorang ikut suke hati la nak tulis ape-ape pun kan.....


Tapi bagi aku lah ea pendapat aku memang bagus kepade sesiape yang mencipta ari v.days nie sebab ade gak setahun sekali kite nak selebrate ngan g.frenz kite kan(aku xde g.frenz lagi).Cuba lah kalau kite kene layan die tiap-tiap hari isnin nak bunga selase nak coklat kekberi rabu nak kete porsce tak ke terberak kite nak melayan ....

Tapi bagi aku v.days kite bukan hanye selebrete ngan makwe je mungkin ngan famili kite kan cam aku awek aku skunk nie adelah mak aku dan arwah nenek aku.Ngan arwah nenek dah 3tahun kite clash so tinggal je mak aku untuk aku bermanje setiap ari(eee anak mak diyam kooo).

So kesimpulannye jangan la korang asik melayan awek korang yang tak seberape tu dan ingat-ingatla pade mak korang yang dari kecik menjage korang tau(Eh cam entry hari ibu jew).


SO LAST KATE DARI AKU SELAMAT ARI VALENTINO DAYS DARI AKU...HEHE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan