Jumaat, 5 Februari 2010

KAU ILHAMKU

Share
"Beribu bintang dilangit kini menghilang meraba aku dalam gelap" camner aku nyanyi sedap tak?.Alah korang bukan bleh dengar pun so aku puji diri sendirila dan jawapan aku sedapnyerrrr.....hehe jangan mare.



Ari ni aku nak cerita tempat yang selalu memberi aku ilham atau idea nak isi entry blog aku nie.Tempat ni lah yang selalu aku berdiri time keje.Nak tau ke..jeng3...singki tempat aku basuh pinggan daaa....hehe.Selalunye time aku basuh pinggan aku mesti berangan.Macam2la yang aku berangan sampai buah berangan pun aku berangankan tau.

Aku ni bukannye ape cume dari kecik sampaila besar aku memang suke berangan tau.Biase kalau berangan pasai citer best2 kat tv aku mesti berangan balik citer tu yang aku ni pelakon a.k.a hero la dalam citer tu.Kadang2 aku cipta lagu sendiri sambil2 basuh pinggan.Abg aku slalu tanye "sepu lagu ape ko nyanyi tu sedapla"padahal aku reka sendirik je.(xmalu puji dri sndri)...hehe

So kesimpulannye aku nak bertrime kasih la kat singki aku yg aku sgt kasihi tu.Mmg slalu mencurah2 idea kalau aku dok kat situ.Kdg2 terpikir buat filem pun ade tau sambil tengok anak2 monyet melompat kat dahan pokok tu....hehe

Itu lah tempat aku mencarik ilham untuk isi kat dalam blogz aku ni tapi yang paling aku bengangnye bile time mengadap com semua idea tibe2 ilang tu yang buat aku menyampah.Ni nak buat entry ni pun rase pecah kepale tau so kalau bleh akunak bawak balik la singki tu nak bawak masuk bilik aku ni supaye bertambah2 la idea aku.Tapi idea aku ni telah ditentang habis-habisan mak aku yelah kalau aku bawak balik singki tu nanti nak basuh kat mane ea??...:)



notakaki:sudah gaharu cedana pula sudah garu berkurap pula...hehe(tibe2)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan