Sabtu, 20 Mac 2010

KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA

Share
Hye semua..:)

Aku rasa dah nak dekat 2bulan aku berblog.Buat masa ni semua berjalan dengan lancar tapi kadang2 line internet je yang tak lancar.Badan pon dah rasa ok sikit setelah mengalami kepenatan yang amat dasyott.So semua berehhh...:)

Dan ramai jugak kenalan blogger yang aku kenal semua baik2 dan tak sombong walaupon aku ni baru lagi.Dan sanggup bagi tunjuk ajar pada aku walaupon aku ni asyik tanya benda2 yang remeh je(buang karen btol aku ni)...:)

Dan bila aku teringat balik sebab apa aku nak buat blog rasa cam tak patut je.Rasa macam aku ni pentingkan diri sendiri je padahal ada yang sudi baca apa yang aku tulis.Mungkin aku masih baru dan tak tau apa2 tentang betapa besarnya tanggungjawab orang yang ada blog ni(emo kejap).....ish3

Pada yang sudi baca blog aku ni terima kasih dan kepada komen tu pon aku nak ucap terima kasih sebab bagi kata2 yang selalu buatkan aku bersemangat tapi aku terima semua compliment dan komplen anda...:)

Akhir kata terimalah sebuah pantun yang baru dibuat 10minit tadi:

Ikan keli gorang berlada
Makan bersama sambal tempoyak
Kalau korang makan ikan keli
Habistu aku nak makan ape?...ish3

notakaki:kalau ada yang rasa blog ni slow je silalah komen dengan tegas ye....hehehe



4 ulasan:

  1. saya tak suke ikan keli okay.,jadi kamu makan semua!haha

    BalasPadam
  2. cikhel:tak kenal make tak cinta tau...hehehe

    BalasPadam
  3. makan la ikan patin...kita tuko2 masakan ye...dik epu makan patin, akak makan ikan keli goreng berlada tu..

    ha akak bagi digi tuk adik..hadiah..amik satu

    BalasPadam
  4. kak asha:sy minat ikan patin grg berlade gk,kalo masak tempoyak tu kureng skit...hehehe

    thank you...:)

    BalasPadam