Rabu, 17 Mac 2010

PEMILIK BLOG INI LETIH...LAGI

Share
Hye,salam semua....:)

Balik dari kedai tadi terus rasa nak tido je.Memang semenjak akhir2 ni rasa letih sagat.Ni kalau aku ada bini ni compom bini aku lari sebab aku asyik nak tido awal je tapi kalau bini aku tu cantik sangat rugilah tido awal kan....hehehe (ok,agak lucah disitu so sila abaikan ayat ini)

Adoi,kepenatan yang melekat kat badan aku ni memang takmo hilang.Mentang2lah aku ambik tender banyak sangat terus dia buat alasan nak ada kat badan aku terus.Tapi nak buat camner kan sebab dah nama nak cari rezeki terpaksalah lalui semua ni.....

Semalam lepas dapat komisen dari tauke aku terus buat modal nak jual Mee Kari.Tapi jual kat kedai tu jugak la.Hari pertama agak kurang mungkin sebab pelanggan tak tau lagi tapi takpe aku tak kesah.Kalau ada rezeki tu ada lah orang datang beli nanti.....:)

Mungkin minggu depan aku akan mula menjual lagi 2-3 jenis makanan kat situ tapi cuma makanan ringan je lah sebab makanan utama tauke aku dah jual kan.Takkan nak jual benda yang sama dia jual nanti kena halau pulak aku...ish takmo aku.....:)

Tapi tu semua sementara je sebab aku ada target nak berniaga sendiri.Makin hari makin tua so sekarang nilah aku nak kompol duit untuk masa depan aku.Tak kan nak bergantung pada keluarga sampai bila2 kan(bersungguh2 pulak aku ni)....hehe

notakaki:Sebenarnya aku tak pandai lah main tag2 ni so sapa2 yang pandai boleh terangkan sikit tak...:)

13 ulasan:

  1. haha..gudluck bro..InsyaALLAH,rezeki halal adew nikmatnye.Bersusah2 dulu bsenang lenang kmudian.tak gitu?:)

    BalasPadam
  2. ya btol3,anyway thanks...:)

    BalasPadam
  3. kecik2 dah pandai berniaga..berkat2...

    BalasPadam
  4. sy ni keturunan berniaga kak so takleh lari lah...:)

    BalasPadam
  5. epul,ko mmg pandai masak eh,.
    teruskan usaha.,.

    tag kat blog ke?
    jawan je la,.
    pastu publish mcm biasa,.

    BalasPadam
  6. kire macam letih episod 2 lah nih eh.haha

    BalasPadam
  7. cikti:bab masak2 ni bleh lah skit2...:)
    oh,camtu ea,tima kacih..:)

    cikhel:episod akhir dh...hehehe

    BalasPadam
  8. hahaha , xpe la epul , yg pntg kau usaha .
    itu kelebihan kau .
    ada stgh , peluang dah ade , tapi malas
    cnth nye aku lah tu
    hahahak..

    BalasPadam
  9. takpe bro,nanti ko dh graduate keje ngan aku ea...:)

    BalasPadam
  10. salam ziarah.
    main tag tu ape ye?
    slalu baca oag tulis je. :P

    BalasPadam
  11. hye..:)

    sy pon kurang pandai ttg tag ni..:)

    BalasPadam
  12. mcm sedap je mee kari.hehe

    BalasPadam