Khamis, 6 Mei 2010

KESEDARANKU....

Share
Hai semua pelayar internet,pelayar internet?boleh la kot...hehehe



Di hari jumaat yang mulia ini aku cuma nak cakap yang:

Selalu aku mengeluh......
Selalu aku mendalih.......
Selalu aku merungut.......
Selalu aku mengeji.........
Selalu aku memaki.........
Selalu aku mengutuk.......
Selalu aku membenci......
Selalu aku menyampah....



Tapi aku tak perasan yang sesuatu  yang aku tak suka itulah yang selama ini buat menghidupkan aku,mengajar aku,membimbing aku,menjaga aku dan membuatkan aku sedar yang manusia takkan lari dari melakukan kesilapan kerana dari kesilapan itulah kita akan belajar untuk memajukan diri sendiri....:)



senyum-senyum selalu...:)




notakaki:Yang buruk datang dari kita dan yang baik datang dari Allah s.w.t...amin....:)



12 ulasan:

  1. epul!!

    oh epul!!
    bunbun syg kamu!!
    hahahahahakk
    cepat belanja makan kekeke;P

    eh komen ni xde kene mgena dgn entry hahahaXD

    BalasPadam
  2. aki:senyum kembali pada kamu...:)

    cik bunbun:syg awk jugak tapi bf awk tak marah kan?...hehehe
    blanja makan?jap tgk bajet...;)

    BalasPadam
  3. hoi xbaik negatip2 tauuuuuuuuuuuuuu !

    BalasPadam
  4. bagus la kalau macam tu.. semoga 'sedar selalu'.. hehehe

    BalasPadam
  5. nice entry, majulah diei untuk diri sendiri.. ahaha

    BalasPadam
  6. senyum senyum dan senyum :)

    BalasPadam
  7. cik epal:ok..:)

    ash:aku sentiasa sedar,ko tu sedar tak?...hehehe

    izzad:thanks bro...:)

    asphaq:senyum dah ni....heheh

    kak cdot:senyum lah2 ahai cekmek molek...;)

    BalasPadam