Selasa, 4 Mei 2010

RAHSIA LEMBU INI TERBONGKAR....

Share
Salam readers...ececehhhhh...

Hari ni aku nak menyiapkan satu lagi tag yang aku dapat dari seorang gengblogger yang baru aku kenali......hehehe


Ucapan terima kasih yang tak berbelah bagi(ambik ko ucapan)kepada PUPUT kerana sudi memberi wasiat saka lembu hitam yang kiut ni.Ni lembu jantan ke betina(harap2 betina).....hehehe

SYARAT-SYARAT PENERIMAAN SAKA:
1:)Thank and link the person who gave you the cow....
Terima kasih PUPUT kerana sudi menghulurkan wasiat ini kepada saya.....hehehe

2:)Bagi balik saka ini kepada 7blogger yang paling aktif:
Pada korang yang aku tag disini,ada masa buat ye...:)

3:)Bagi tau kat diaorang yang diaorang dapat wasiat dari orang kaya KG SEPENING LALAT....
Kepada penerima wasiat lembu hitam ni,ini adalah wasiat dari orang kaya KG SEPENING LALAT(OKSPL)sdn.bhd

4:)Cerita 3 perkara yang anda selalu buat sambil tengok tv:
makan
minum
duduk

5:)Bagitau 3 makanan pelik yang anda pernah makan:
mee goreng lipas
nasi goreng tebuan
lizard brownies

6:)Cuba bagitau berapa orang dah kawan awak di FACEBOOK:
198

7:)Feveret soalan ni...camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe......
tak pernah jumpa la.......hehehe

Dengan ini berakhirl sudah upacara penerimaan dan penurunan saka Lembu Hitam....
aku..aku..aku..
@@@@@@
@@@@
@@
@

kena layan blog orang lain pulak

ok,dah siap pon tag dari seorang member baru dari dunia blog,jenuh jugak aku nak habiskan saka2 ni...hehehe

notakaki:maka bertambahlah tag yang aku dapat dari blogger bernama PUPUT kepada 2 tag(alahai sikitnyerr)...hehehehe


21 ulasan:

  1. salam..dik..akak di luar kawasan...nti balik daerah sendiri akak buat ye dik....

    doakan akan esok...tq

    BalasPadam
  2. ye epul , aku dh baca , nnt aku jawab tag2 bermacam tu , hihihihk .

    aku jenis pemalas , nasib la kau pas kat aku , masak la kau , hahahahak .


    saka snt berbahaye , hahahak . kau dah sesat epul , sesat . hahahak

    BalasPadam
  3. mee goreng lipas,nasi goreng tebuan,lizard brownies...amboi...dasyat nyer ko pnah mkn ni....hehehehe....tq sbb ko ringankan beban saka aku ni...huk3..

    BalasPadam
  4. lembu lah pulak.hahahah

    hutang!hikhik

    BalasPadam
  5. kak asha:takpe kak,no hal punye dan semoga akak selamat pulang ok..:)

    aus:sebab tu ko kene buat sbb kalo ko buat aku akan hilang sedikit beban ni tau...huahuahua

    puput:percayalah,makanan ni aku mkn dan termuntah serta demam seminggi tau...hehehe

    cikhel:hutang lagik?bunga hutang yg lame dh bertambah tau...heheheh

    BalasPadam
  6. saje taknak kaco awk,awk kn baru abih exam...;)

    BalasPadam
  7. hamboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......tunggu la pul ye, nti akak buat tag ni...

    BalasPadam
  8. kak cdot:amboi3(sambil buat gaya azwan ali)ok kak...:)

    BalasPadam
  9. tag ka ni? aduii.. sat lagi aku buat ler. pening langau belum abis..

    BalasPadam
  10. adoyyy.musim tag eyhh. AHAHA. hutang dulu. ngee

    BalasPadam
  11. cik eyka:tak buat pon takpe,just suka2 je tag awk...:)

    eny:ni bukan tag biasa,ni penurunan saka tau...hahahaaha

    BalasPadam
  12. lembu 2 dah macam kodah aku tengok

    BalasPadam
  13. farid:ko ni macam2 lah...ish

    BalasPadam
  14. hehe.. rajin epul jawab tag.. ku rasa ku terima bnyk tag tp tak terbuat..

    BalasPadam
  15. jard:takpe,slow and steady....:)

    BalasPadam
  16. jaga lembu tu elok2. hha

    BalasPadam
  17. weh mee goreng lipas?? jadahnye haha

    BalasPadam
  18. asphaq:ok..hehehe

    si lampu neon:percayalah...:)

    BalasPadam