Isnin, 14 Jun 2010

KATEGORI GELAK YANG AKU PERNAH DENGAR

Share
Selamat malam semua.........:)


Pernah ketawa?pernah dengar orang ketawa?pernah ketawa dengan orang lain?pernah diketawakan orang?pernah mengetawakan orang(betul ke eja tu),pernah ketawa dan diketawa pastu tertawa sendirian bila diketawa dan mengetawakan orang?blurrr?????


Pernah dengar ketawa yang pelik2 tak?mungkin kalau di alam realiti kurang kot tapi kalau aku dialam maya memang banyak dan tu semua hanya ketawa rekaan sahaja untuk menceriakan ruang sembang mereka........:)


Ok,tiga jenis ketawa ni aku dapat dari blogger yang sangat feymes,sorang tu feymes sebab ketinggiannya,sorang tu feymes sebab asyik buat entry yang kontroversi melampau je tapi ramai yang still follow dia,bagus mamat ni(mamat?) dan sorang lagi feymes dengan segmen tazkirah jumaat dan entry ringan-ringan....................hehehehe


Ok,kita mulakan dengan yang pertama:



1)Miahahaha:diasaskan oleh seorang blogger jantan yang sangat tinggi dan amat hebat bab coding serta ilmu internet yang tinggi cam badan dia gak....miahahaha


2)gyahahaha:diasaskan oleh seorang blogger yang masih misteri tentang jantinanya sehingga menjadi perbualan dan topik hangat diserata alam maya ini.Dengar cerita dulu gelak ini dikaitkan dengan kematian seorang bidan kampung yang difitnah oleh penduduk kampung sehingga mati dan datang untuk menuntut dendam sambil menakutkan penduduk dengan gelakannya(maybe name bidan ni dulu gayah kot?)....gyahahahah


3)hahakhahak:diasaskan oleh seorang blogger yang sangat peramah dan suka bergelak gelik.Dengar cerita dulu blogger ni banyak kahak so bila ketawa gelakkannya akan berbunyi seperti kahak barangkali dan selepas itu dia menggunakan cara bergelak seperti ini sebagai tagline blognya(dengar cerita sekarang dia sudah pulih dari penyakit kahaknya dan menukar status gelaknya dari hahahak kepada kah!!kah!!kah!! (uih,tak setia langsung)........hahahak


Selain dari tu ada juga bermacam2 lagi gelak yang sentiasa diguna-pakai oleh rakyat 1malaysia ni(motif?) seperti...........

1)hahahaha:gelak yang mendapat rating yang paling tinggi.........

2)hehehehe:gelak yang kedua tertinggi,aku biase pakai gelak camni,nampak sopan sikit..........hehehehe

3)ngeh ngeh ngeh:gelak paling harem,dikategorikan sebagai gelak syaitan yang direjam(dengar tu,direjam tau...........:)

4)hihihi:disebabkan bersangkut paut dengan struktur keyboard yang agak kurang selesa bila nak tekan huruf hihi ini,maka ia jarang2 digunakan oleh semua peringkat makhluk.........:)

5)hohohoho:gelak ni bila datang nya hari krismas,hari bila budak2 kecil semua akan kontrol buat perangai baik je...........hehehe

Dan selain gelak2 diatas,aku jugak ada mereka beberapa jenis gelak yang aku rasa cam syial je,apa2 pon lets cekidaut.........


hahahanguk........

hahahachum.........

hahahaktui.......
buruk benaoe ketawanya,bersopanlah sikit.........ish3



Oklah,dah semakin mengarut aku ni cuma satu je yang aku nak pesan,kalau nak ketawa tu tengok pada keadaannya,jangan pakai redah je ketawa,buat orang tu tengah sedih tetiba je korang ketawa tak kes naya?.......sekian...........


notakaki:aku tak kisah aku ditertawakan sebab aku juga suka mengketawakan................hahahaha




15 ulasan:

  1. klu bersedih org ketawe, mau x hangen 1 badan kan? silap2 makan cangkul itu orang. ahaha.

    BalasPadam
  2. aku tuliskan ketawa ikut keadaan..


    bhahahahahaaaa

    Miahahahaa

    Wakakakak

    Ngaaaaaahaha

    kehkehkeh

    ekekekekek

    ik ik ik ik..

    Dsbgainya... nampaknya research ko tak begitu mendalam... miahahaha

    Boleh kena rejek ni.. wakakakak

    BalasPadam
  3. hihi comel entry nie epul. macam mana la bleh buat entry pasal 2 mamat kat atas. eh mamat? lalala~~~

    BalasPadam
  4. SALAM..
    macam jenis gelak yek?
    tak tahu pulak..thanks
    sharing..he he

    BalasPadam
  5. aha.byk tol jnis gelak:))

    BalasPadam
  6. gwa laki la!
    sigh~

    lu suke buat kontolbesi an
    gyahahaahahaahaahahhah~

    BalasPadam
  7. fifi:setuju..........hehehe

    ann:ceh,ade2 je lah awk tu,ok,nanti sy buat gelak yg lebih gempak lagi ok?.......hehe

    eyka:comel?entry ke tuan blog?.......hahah
    biase2 jelah,teringatkan gelak kwn2 yg macam2 tu........hehe

    zulkbo:salam,sesaje je ilangkanbosan........:)

    cik za:ade lagi,nak tau ker?.........hehe

    BalasPadam
  8. hell:terjawab sudah........gyahahah

    BalasPadam
  9. miahahahaha
    ehh tertiru gelak melz lak
    :P

    BalasPadam
  10. ehehe mcm2 dik epul ni...

    kalo ketawa dlm sedih ada tak dik?

    BalasPadam
  11. ery:gelak melz paling digemari oleh semua kaum...............miahaha

    prince:kiok trus.........hehe

    kak asha:ade,ketawa dalam sedih bila dgr org yg dicintai gembira dgn org lain..................:(

    BalasPadam
  12. ada lagi bro.

    gelak kah3 ni gaya bajet cam piraun la kot. ada unsur2 perli dan bertujuan menghayamkan seseorang. hehe.peace.

    BalasPadam
  13. qishie:setuju,jom menghayamkan seseorang.......kah3

    BalasPadam