Isnin, 14 Jun 2010

LUAHAN RASA HATI

Share
Selamat pagi semua........:)

Korang tak tidor lagi ker,aku pon sama.Masih menunggu rasa mengantuk datang menjengah menyapa mata yang masih tak tau untuk terlelap.........

Tapi rasa bosan aku hilang bila dia datang menemani aku sambil kami berborak2 mesra.Aku tak tau hati ini merasa bagaimana,punca kesakitan akan hilang bila dia ada.................

Hahahaha,dah berjanji takkan post pasal dia tapi aku tetap melanggar janji itu,yelah siapa saja sanggup berbuat apa2 demi sebuah cinta walaupon itu hanya cinta sebelah mata..............

Hati masih berangan tatkala akal mengatakan cukup,ini satu yang hebat,bukan senang untuk ditepis,mungkin pengakhirnya bahagia atau duka,semua kerja tuhan..............

Tulah,bila tak lagi merasa cinta diejek sekeliling orang,bila dah ketemu senyap terpaku,melayan perasaan yang entah bila akan berakhir,tapi berharap berakhir dengan gembira...........

Memang tak sanggup bertemu duka,hati ini sudah cukup kenal semuanya,walau hidop hanya baru 20 tahun tapi pengalamanku mungkin seperti lautan luas,mungkin...........

Menatap cermin,merendahkan diri yang asyik berfikir akulah yang terbaik,pecahkan batu dihati,biar sentiasa air mengalir untuk bisa melembutkan hati yang mungkin sudah keras..........

Berbicara sendirian,apa mungkin aku bisa dapatkan dirinya,sudah ramai yang menasihati supaya berterus terang,aku bukan tak berterus terang cuma setiap kali aku berbicara dengan dia aku sentiasa tunjukkan klu2 yang bisa membuatkan dia perasan akan tentang itu..............

Ok,coretan tadi buatkan aku mengatuk,terima kasih buat dia yang sudi menemaniku selama ini..........:)


notakaki:sentiasa berfikiran positif..........:)

9 ulasan:

  1. intan:sape ye?.........hehehe

    BalasPadam
  2. waahhh, who's the lcuky??
    dah macam watak shinwoo dalam you're beautiful dh ko nihh. hehe.

    BalasPadam
  3. siapa dia tu..eceh...tetiba menyibuk..hahaha

    BalasPadam
  4. metafora lu dalam sgt
    gwa xpaham

    gyahahahahaaha~

    BalasPadam