Sabtu, 17 Julai 2010

KISAH MALAM MINGGU DI KUANTAN

Share
Hai,selamat malam semua......:)

Saturday Night atau dalam bahasa bakunya malam sabtu atau malam minggu.Malam yang kebiasaannya dipanggil malam yang tepat untuk enjoy,tak tahu lah kenapa malam ni yang paling feel kalau nak berenjoy2............


Mungkin dekat bandar kuantan sekarang tengah kecoh dengan budak2 merempit di Esplanade.Bagus jugak budak2 rempit merempit dekat situ sebab kalau tereksiden senang je nak hantar sebab depan tu dah tersergam indah Hospital Besar Kuantan......ahahaha


Tak pon sekarang sedang diadakan dan masih berjalan sampai ke pagi sesi tawar menawar di lorong2 yang terpilih antara mak2 dan nyah2 bersama regular customer dorang dan nampaknya cam sibuk,almaklumlah tengah buat sale kan................

 Atau sekarang makcik2 nura sedang bertungkus lumus membersihkan kawasan tapak pasar malam,jalan tu orang panggil Jalan Chow Kit,tak tau pulak aku nama tu diiktiraf oleh pemerintah negeri atau saja2 je dorang bagi nama tu wallahualam............

Dan mungkin sekarang dekat Teluk Chempedak atau nama manja TC,ada sepasang kekasih atau mungkin dua tak pon tiga tak pon lebih(sebab kawasan situ luas)sedang berusaha menambah bilangan penduduk dia malaysia,kan sekarang kadar kependudukan di malaysia turun so dorang nak menyokong saranan kerajaan lah ni kan?kan?


Tadi adik aku ada jugak ajak keluar pergi clubbing,ceh giler nak ajak aku ke tempat camtu,aku bukan kemaruk nak masuk tempat camtu,tau dia gurau2 je tapi bukan boleh percaya sangat kepala tu.........ishhh


Aku kata takpalah,aku lebih seronok dok melayan tenet dan melayan kawan2 maya ku dari dok melilau tak tentu hala,dah lah sekarang dekat kuantan tengah heboh dan kecoh polis asyik buat rondaan,serbuan,roadblock dan bermacam2 lagi setiap kali malam minggu menjelma,aku nak gi keluar malam2 ke kedai runcit depan rumah pun takut......ishhhhhhh


Tulah serba sedikit keadaan di kuantan,dekat tempat lain aku tak tahulah camner kan,entah2 lagi teruk kot?.......ehehehe


notakaki:setiap kali malam minggu menjelma,yang aku minat hanyalah menghadirkan diri ke pasar malam Chow Kit wannabe dekat kuantan ni tapi malam ni tak dapat menghadirkan diri sebab kenderaan takde............heheheh

7 ulasan:

  1. asphaq:mmg best pon............egheeheheh

    BalasPadam
  2. same je teruknye.. kite same.. dok umah layan tenet lagi best :P

    BalasPadam
  3. taniea:tulah,bosan giler,nak kuar takde yg ajak.....:)

    BalasPadam
  4. TC tu tk berubah2 g kn? maksud aku penambahan rakyat Malaysia byk kt situ..hahaha

    BalasPadam
  5. Smlm sampai 3 pg gwa lepak kat zamzam.. Layan wifi.. Tgk mat rempit.. Tgk evo keta evo wannabe.. Hahah..

    BalasPadam