Sabtu, 5 Mac 2011

KADANG-KADANG LAGU PON BOLEH KEMBALIKAN KENANGAN

Share
Assalamualaikum semua.:)

Baru habis berjalan2 dekat blog kawan2.Kepada yang kenal aku pastu try track aku masuk atau  tak dekat bolg korang,aku rasa tak kot sebab kawan2 blog yang aku maksud kan itu aku pon tak kenal lagi,pesen pakai terjah je pastu komen macam aku ni dah kenal beliau lama dah.hahahhaa


Disaat aku menulis warkah ini,twitter aku sedang jem,yela kalau tak memang takde masa la aku nak menongak dekat blog ni.hahaha kejam kan?tak?ok abaikan.Twitter ni aku rasa saja2 je buat2 jem,yela mengada nak bermanja dengan aku lettew,takpe2 aku tak heran pon,aku bukan macam patam yg suka tacing2 bila twitter ada problem,lagi2 bila menipu limit,lagi dasyat.haihhhh

Ni nak cerita pasal masa aku tengah jalan2 dekat blog kawan2,tetiba termasuk dekat 1 blog ni yang lagu dia mendayu2 je,korang mesti eksited tak nak tahu lagu sapa?tapi ni bukan artis dalam negara,ni artis seberang.Ok2 jap ea aku tunjuk dekat korang gambar dia,sila jangan teruja ok....

Dan artis itu adalah.....*sila sekerol pliss*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
 *
*sekerol lagi,jangan mengalah*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*dan lagi,saya tahu anda seorang yang bersemangat,terus kan sekerol*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*ok2,udok2 le tu,teman pon naik pening nengok nye*
*
*
*
Tadaaaaaaaa....


*apsal pulak aku pon macam tak kenal dia ni?*


Blog tu main lagu ku bahagia tau dan lagu tu masa dulu menjadi feberet aku dengan ehems ni.kikiki Tapi tu semua cerita lama dan bila aku dengar balik lagu ni,aku boleh merasa yang pelbagai kenangan dan peristiwa sedih dan bahagia jelas terpampang dekat dalam kepala aku ni.Sambil tersenyum aku sedih dan marah serta gembira lalu tertidor.


Jangan kata aku tak rindu,memang rindu gilalah,aku pernah cerita dekat twitter pasal ehems ni,pasal macam mana kami terpisah.Sebenarnya kami takde la declare2 bagai lagi cuma aku dan dia rasa kami ni memang ada jodoh.gila kalau lah peristiwa tu berlaku sekarang mahu aku ajak dia kahwin.Yela bila dah kahwin so takde sesapa yang akan pisah kan kami selain dari Allah sendiri kan?hurmmm


Dan sekarang aku masih cuba cari dia dalam twitter juga facebook waima tagged sekalipon.Dah 3 sosial web tu je yang aku ada.Tapi sampai sekarang tak jumpa2 lagi nama dia.Nak jumpa macam mana,nama yang ditaip sepatah je tapi yang keluar beratus nama,kematu tahu mata ni nak mencari.hehehe

Tapi kan aku ada juga berfikir kalau lah aku jumpa dia,adakah dia masih lagi ingat aku?atau dia dah ada yang lain?atau dia mungkin kenal aku tapi dia dah tak sudi nak bermesra macam dahulu kala?atau dia dah berperangai sombong pastu bila aku ingatkan balik dekat dia pasal siapa aku suatu masa dulu dia terus remove aku balik?ohh sakit tahu kepala ni nak berpikir,alangkah bagusnya kalau aku takde kepala,tak perlu susah2 nak pikir2 nih kan.hurmmm

Oklah,setakat tu je lah aku nak membebel,letih tahu nak menaip dalam kelajuan 350km/j ni.Sebelom aku mengundurkan diri *pesen buang tebiat ke nak undur2 diri ni,tak terlanggar ke dengan orang belakang tu?* nah aku perdengarkan lagu untuk korang.kikikiki



notakaki:boleh pulak aku tertinggal tajuk,tu baru letak tu.hahahhaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan