Isnin, 24 Januari 2011

HANYA UNTUKMU.

Share
Assalamualaikum.

Aku tahu cinta itu buta,tapi bila sudah jatuh cinta kita tidak bisa melepaskannya bukan?harap2 cinta itu tidak buat kita terbabas kejalan yang tidak diredhai.

Aku mencintaimu,aku tak harap kau mencintaiku,dan aku tak harapkan rasa cinta ini ada sampai bila2.hanya berharap cintaku pada yang mencipta saja kekal abadi.

Aku tak sempurna,dan aku tak mengharapkan aku sempurna tapi aku doakan agar tuhan bisa pinjamkan kau untuk menyempurnakan aku.

Aku hanya mampu berdoa,sekudus mana pon perasaan hati ku harap doaku didengari,semoga kamu dilimpahi kurnia lebih bahagia,terseksa melihat penderitaan yang kau terima.tuhan itu maha adil,ada peluang untukmu walau hanya sekelumit saja

Aku hanya secebis tanah,yang mengharapkan kau datang memijak bertanya kabar,itu sudah memadai untukku.

Take my word coz i really love YOU.:")


Tiada ulasan:

Catat Ulasan