Selasa, 16 Februari 2010

KUANG AJOR PUNYE CICAK...GRRRR

Share
Halo..... disebabkan dah hampir seminggu aku tak buat blogz so tanpa mintak izin dari sesiape aku telah buat blogz 2 hari berturut2 KATE KOO.Ape yang nak aku tuliskan kat sini agak menggelikan skit so stanby untuk muntah ye...hehe.

Macam biase tiap2 pagi ari aku akan bancuh air milo ais kegemaran semua orang untuk diminum(skema btol ayat) sendiri la korang nak buat sendrik ok:) .Tapi ari tu aku tengok milo tu tak bertutup dan terbiar kat tempat yang lapang(atas meja makan la).

Aku tengok milo tu dah keras tapi aku suke sebab boleh jilat cam coklat kan so aku pun bancuh dengan air panas ditambah pula dengan susu krimer fuhh meletop gitu.

Selepas aku larutkan dengan air panas dan susu tadi terus aku minum dengan rakusnye tanpa mempedulikan jiran sekeliling(aku dok dalam umah mane dieorang nampak kan)dan menggigit2 milo yang tak terlarut dengan nikmat yang amat sangat.

Tetapi aku rase cebisan milo yang satu nie tak terase manis tapi pahit skit so aku ludah dan membelek2 dengan seribu point satu persoalan.Kenape milo yang nie tak manis????

Dengan tibe2 wajah comel aku nie berubah menjadi pucat secare mendadak.Tak kan lah ta........ik........ci.......cak......OH TIDAKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!



notakaki:kenape taik cicak tetap tawar walaupun dibancuh dengan air milo ea.???

5 ulasan:

  1. I paling benci cicak.. ahahaha
    kesian u kn..

    BalasPadam
  2. Termakan punye kes...mmg dasyott..hehe

    BalasPadam
  3. 2 la punya la layan milo 2..
    smpai bnde lain y masuk...

    BalasPadam
  4. Kdg2 perisa tambahan ni sedpa jugak...hehe

    BalasPadam
  5. muahhhhh...

    ko pon ade eksperien ngan cicak gak eik??..
    aku?



    banyakkkkkkkkkkkk....

    BalasPadam