Isnin, 12 April 2010

TAK SEMPAT DER.....

Share
Salam semua..:)

Hampir 2minggu aku tak berblogging dan blogwalking so bila tengok traffic terus terkejut.Tengok carta menjunam ke gaung sebab dah lama tak datang ke blog kesayangan ni.Sampai ada pengunjung datang bagi komen sampai 2kali...hehehe

Sorry la visitor2 sekalian yang amat aku hormati.Biasalah businnessman macam aku memang terlalu banyak benda nak dikejar so sebab tu blog boleh berWEB ni.Bukan aku malas nak update,bermacam2 entry terlalu difikiran ni tapi masa dan waktu tak kesempatan untuk berhimpit disisi aku untuk berblogging ni....:)

Insyaallah,mungkin selepas semua kerja aku sudah beres dan aku sudah punya masa dan waktu,akan aku teruskan lagi kerjaya blogging yang semakin meningkat naik ini walaupon duit nuffnang masih lagi bentuk nombor yang sama....hehehe

Aku rindu untuk ber-update sehari sekali seperti dahulu.Dan jikalau tidak bisa sekali sehari pon seminggu sekali pon sudah cukup untuk aku berasa lega..........:)


notakaki:aku harap aku punya masa 25jam 8hari seminggu...:)

11 ulasan:

  1. sila sila... update jangan tak update....

    BalasPadam
  2. ash:sowy boss,aku silap taip name ko jadi cam name pompuan plak...ehehe

    BalasPadam
  3. kak cdot:fb hanye untuk melepaskan rindu pade kwn2 je...hehe

    BalasPadam
  4. hahaahak , kau nk lebih2 jam apehal ? hahahak .
    kau pasang wifi kat kedai makan kau . kompem ramai datang mcm starbucks .

    smbil2 tu kau boleh on9 sekali .
    cntik x idea aku ??
    hahaha

    BalasPadam
  5. epul..kemanakah mghilang dan kenapa tk dpt update selalu skrg?

    BalasPadam
  6. SAMELA EPUL,.

    AKU PUNYA BLOG DH 2 MGGU X UPDATE,.,
    ARINI BARU RASE NK INTA BLOG,.,

    KESIAN KAN,.,

    BalasPadam
  7. aus:kt kedai aku takleh pasang nanti tak jadi keje...hehe

    cik soffya:sy bz banyak...:)

    cikti:org bz cam kite biaselah...:)

    BalasPadam
  8. Businesman.. hehe..

    Biasalah tu. takper.. fokus pada kerja. Ada masa berbloglah..

    BalasPadam